3 dagar och 3 sjukdomar

1. I måndags slog den härliga vinterkräksjukan till här hemma! Otur nog var det jag som fick ta den smällen och blev liggnas! Inte speciellt kul när man har en bebis i magen som började protestera vilt.. men är dock nöjd nu, när det värsta är över! För första gången fick jag lite smått panik över förlossningen då jag hade smärtor i både rygg och mage efter en härlig måndasgtur! Men men den smärtan som komma skall är ju av något bra iaf! :)



2. För att bli kvitt kräksjukan vilade jag hela dan på soffan igår, självklart på min högra sida, vilket resulterade i att min axel hamnade lite snett och har värkt konstant. Dock tror inte sjukpersonalen att den är ur led *tur* utan bara att det blivit en överansträngning, så alvedon och värmedyna och massage fick hjälpa till!



3. Så för att avsluta det hela har jag nu också dragit på mig halsont och lite smått hosta... men ska inte klaga! Det värsta är ju faktiskt över! Känns som detta blir en bra vecka!

Vid pennan / T


Kommentarer
Postat av: Madde

Men otur!!

Hoppas det är över nu iaf :)

2010-12-02 @ 09:34:36
URL: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0