Julstämning

I helgen begav jag mig till Uddevalla för att umgås med Nina! Mycket trevligt! fick även prova på att sova en kort stund i en säng med en 8-månaders bebis, vilket jag klarade galant, helt utan att rulla på/över henne! :) Daniel påminde mig dock att jag inte kan rulla så mycket då min mage är ivägen!

Men när man åker till kustsidan så förväntar man sig inte så mycket snö, iaf inte mer än vad vi här hemma har... men oj så mycket snö de hade, och fick! Julstämningen var på topp i söndags när vi strosade runt på stan för att fira första advent!

   

Vid pennan / T

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken otroligt härlig bild när du står bland allt det vita.

2010-12-03 @ 17:38:44
Postat av: Maria

åååh spännande!! stor kram

2010-12-05 @ 13:56:36
URL: http://mariabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0