Fars dag

Eftersom vi med stormsteg närmare oss verkligheten med en liten i famn firas fars dag halft här hemma! Det innebär också att mannen här hemma ska få ett paket när han kommer hem..för jag vet att han kommer bli världens bästa pappa :)

Eftersom det är slipsar och strumpor som gäller på fars dag så ska han självklart få en slips! Dock bara en halv, med tanke på att hans lilla ligger fortfarande skönt hos mig! Så för att få ett helt paket, får han vänta ett helt år!

   

En pappa som däremot ska få ett HELT paket och en jätte kram idag är MIN pappa! Min pappa är världens finaste bästa pappa! Han ställer alltid upp för en och ger råd och hjälp vid div. saker! Så Grattis pappa på din dag!



Vid pennan / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0