Storlek

Att vara gravid innebär en massa frågor om hur mycket man har gått upp i vikt och självklart när man ska ha! Jag tycker själv att jag inte har gått upp så märkvärdigt mycket...än.. för vitt jag vet så har jag gått upp runt 8-9 kg. De är iaf tillräckligt stort för att jag ska behöva låna några tröjor av Daniel!

Jag fick en fråga igår när det är dags, om det är dags till sommaren? Personen blev chockad när jag sa att nej, i början av feb är det dags :) Personen i fråga tyckte jag var liten...vilket jag har hört fler påpeka... å faktiskt är det ganska skönt att inte vara allt för stor! Men som sagt, jul har inte vart än och det är trots allt dryga 2,5 månad kvar..så jag misstänker att det kommer bara smälla till så är jag större!

   



Daniel passade på att få sig några kickar :) Men som vanligt blir det lugnt strax efter att han har lagt handen på magen...


Vid pennan / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0