Puls

Idag var det "första" kontrollen hos BM. Hjärtat som vårt älskade har hade en bra rytm och den växte som den skulle! Precis i startgropen på kurvan! Det känns skönt att veta att den har det bra där inne!

Dock fick min puls läggas åt sidan idag då jag fick inse att springa runt på jympagolvet börjar bli lite för bökigt och att mitt samvete säger något annat. Jag kan inte pulsa på i den vanliga takten och blir bara frustrerad över att inte kunna ta i. Jag får helt enkelt lämna plats åt gymmet och fortsätta leka stålkvinna där!



Vid pennan / T

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hej! Precis, det är bara att testa med vagnen! Det löser sig alltid :-) Har man en bra känsla kring det man valt så blir det säkert bra också.



Vet hur du känner - helt plötsligt kan man inte köra på som innan... Börjar ta halvstopp för mig nu, foglossningen börjar göra sin påmind samt sammandragningar. Hoppas inte du märkt av det ännu?! Och precis, det kommer faktiskt ngt gott av det - vi får köra på en tid efter vi landat med bebis igen :-)



Tack, annars är det bara bra med mig! :-) Som sagt, kroppen är sig inte riktigt som vanligt längre, men jag är glad att det är först nu jag märker det ordentligt. Än är det verkligen hanterbart och oavsett så NJUTER man ju av att lilla pyret växer så!



Lustigt nog var vi också hos BM igår :-) Underbart att höra hjärtat, eller hur! Men har jag frågat var du går? Jag är på Gripen. Vore ju kul om vi händelsevis skulle hamna på samma föräldrautbildning (om ni ska gå?) :-)



Kram!

2010-10-27 @ 21:57:16
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0