Förlossningskalender



Sitter och rensar och ordnar bland mina bilder och hittade en bild på denna kalender som jag gjorde dagarna innan Irma föddes. Jag missade att kryssa för en dag, måndagen... Detta är en kort version av vår förlossning:

På måndag morgon började mina värkar komma, de kom med 1 till 2 timmars mellanrum. På måndagkväll efter firandet av min kära mor kom värkarna tätare och kraftigare, Kl.00,50 var det dags att in till förlossningen, efter kl.03,00 påbörjades det stora förlossningsarbetet. Kl.08,00 på tisdagmorgonen är startskottet för själva krystvärkarna. Det magiska hände kl.08,49 då Irma kom och hela vår värld förändrades, till något varmt kärleksfullt och underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0