Frekvens



Fram till idag har Irma alltid sovit middag, och andra stunder inne hos mig, antingen i soffan eller i sin vagn. Men som sagt idag blev det något nytt, Irma sov middag ute i sin vagn, tacka jag vet markplan! Men för att ha lite koll la vi en babyvakt i vagnen, det fungerade gör bra efter lite inställningar...

Nu till det roliga! kruxet var att grannens barn också sov ute med en babyvakt, fast av ett annat märke. Eftersom jag la ut fel först och på kanal 1 hörde grannen oss i sin babyvakt! Så vips så stod vi där ute båda två och funderade! Tydligen gick det inte att ha samma kanal på fast det var från olika märken så jag ställde in vår på en annan kanal och vi kunde lugnt lyssna till våra egna barn! Men lite roligt vart det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0