God gärning


Idag har jag påbörjat en, förhoppningsvis, god gärning! Ibland krävs det en längre period för att den goda gärningen ska gälla. I mitt fall handlar det om mat, mat till de som föds alldeles för tidigt. Eftersom jag har mat så det räcker och blir över så ringde jag sjukhuset för att höra om de fortfarande är i behov av mjölkdonatorer. Tyvärr kunde jag inte prata med hon som är ansvarig utan får vänta tills onsdag.Innan den goda gärningen kan klubbas igenom måste jag göra tester på mjölken, så jag hoppas det går bra! Och ja, det finns självklart lite positivt för mig också, om min mjölk godkännes så får jag betalt för x antal liter. Men som sagt, en god gärning är påbörjad i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0