1 dag



 Igår imorse dök hon som sagt upp, vår ängel. Det var en tjej på hela 50cm och 3180g som tittade ut. Själva förlösningen gick bra men dock var det många timmar innan som var kämpiga! Men vi tog oss igenom dem också. Tack vare min underbara älskling! Jag hade aldrig klarat av att gå igenom detta utan honom! Självklart hade jag även bra stöd från en lugn och trygg personal på förlossningen. Tack!

 Vi har fortfarande inte klubbat något namn men närmare oss iaf ett beslut :) Vi är nu i full gång med att skapa rutin kring mat och sova här hemma. Än så länge går vi lite mer i skift, eller a, Daniel och gumman sover faktiskt ikapp med varandra medan jag går på någon extra överskotssenergi! Jag är bara sådär helt upprymd av allt, jag snosar och gosar och kan på ett sätt inte fatta att det är sant! Det är så mysigt!

Nu ska jag fortsätta att fixa till här hemma och sen passa på att snosa lite till på underbara lillen.

Kommentarer
Postat av: Karin

GRATTIS!!! Å så underbart att hon är här nu hos er!!Å så söt hon är en liten sessa :)

Skönt att ni mår bra och är hemma!Jag längtar som en tok nu efter vårt lilla Gryn!

Massa kramar till er från oss!!

2011-02-16 @ 19:07:33
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/
Postat av: mia

Ja, det tar nog en stund att förstå att det är sant. skönt att ha så bra stöd under förlossningen. Extra spännande att följa bloggen nu, kul att du orkar skriva. Vill du ha hjälp att ta bort grav-räknaren i vänsterspalten får du hojta till. Finns ju många fina åldersräknare att byta ut den mot ;)

kram!

2011-02-16 @ 21:12:16
Postat av: Jenny Lernman

Åh, vad härligt det låter! Skönt att allt verkar ha gått bra. Njut nu ordentligt av er lilla prinsessa!

2011-02-16 @ 22:29:03
URL: http://jennyler.blogg.se.se
Postat av: Fia

Å så mysigt och skönt att allt verkar ha gått bra och att ni hade bra stöd under förlossningen! :) Bra jobbat tjejen! :)

Go kram

2011-02-17 @ 12:55:52
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Annika

Skönt att ni är hemma och mår bra!

Kram

2011-02-17 @ 21:31:37
Postat av: Sandra

GRATTIS :)

2011-02-18 @ 17:10:24
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0