Dagen 0

Idag är det dagen 0. Enligt BM så är det idag som vi har beräknad nedkomst...eller om man vill...se det som bäst före datum. Dock måste man komma ihåg att Bäst före datum bara gäller öppnade förpackningar, och här är förpackningen fortfarande stängd! :) Nej skämt o sido BF-datumet är ju bara en riktlinje, Lillen dyker upp när den är redo :)

 
v. 40                       

Imorse när jag vaknade var det som att vakna på ens födelsedag, man har en massa glada känslor och fjärilar i magen av att det är en speciell dag. Visserligen är inte denna dag slut än men av någon konstig konstig anledning tänker man att man nu har gått i "mål" och allt utöver denna dag räknas som +. Det är just denna dag som man har haft nedräkning till fast man vet så väl att dagen 0 lika gärna kan komma om 5 dagar. Längtan börjar nu tära på en då man vet att vår älskade är redo och kan komma när som. Vi vill så gärna ha h*n här hos oss nu!

 Idag blir det till att försöka lapa lite sol :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår precis vad du skriver om att det känns som ens födelsedag. Det är ju denna dag som man har haft nedräkning till i 9 månader och väntat på och så helt plötsligt är den här! Jag hade min i söndags och nu blir det att använda + tecknet.

Skönt att höra att du mår bra!

2011-02-09 @ 10:14:09
URL: http://karlstadtos.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Spännande!I vilket fall så är det när nu:)

2011-02-09 @ 10:24:44
URL: http://corneliashus.blogg.se/
Postat av: Anonym

spännande väntan! Jag håller tummarna för att det drar igång snart :)



tack för en trevlig fika igår. kram mia

2011-02-09 @ 10:49:26
Postat av: Fia

Håller mina tummar för att det drar igång snart! :) Förstår känslan! Hoppas du slipper gå över, för tyvärr är det ruskigt dryga dagar när man väl passerat bf.. Inte så upplyftande kanske.. Men när dom/om är passerade, så kommer de va ett minne blott! ;) Skickar lite energi! :)

2011-02-09 @ 11:40:17
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej!



Jag blev typ lite nervös av att det är dag noll:)väldigt spännande. Ta det lugnt och vila mycket så fattar hon att det är dags snart.

Kram

2011-02-09 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0