Dagen efter



Det är fortfarande soffhäng som gäller här hemma! Vi tycker dock inte att vi har gått över tiden då det är fullt normalt att föda efter v.40 så vi nöjer oss med att säga att det bara är dagen efter BF. Idag försökte vi dock locka fram Lillen genom att snosa lite på en bebis från f-grp, så nu får vi väl se om han lyckades skicka några signaler till Lillen. ;) Jag passade även på att städa hela lägenheten och tog sen en runda i den djupa nysnön tidigare idag.



Vi kan med lugn och ro konstatera att vi slipper trängas i bilkö då invigningen av Rallyt börjar gå mot sitt slut och jag känner ingenting... och med det tänker jag fortsätta smutta på min apelsinjuice!


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

TACK för din hälsning i samband med att Liv föddes!!



Spännande att det är så nära för er också nu, tänker verkligen extra på er som jag känner till som snart ska föda och få träffa era små också :-) Och spännande och se om det blir en Liv för er med :-)



Skönt att du slapp rally-kön på Färjestad förresten..!



Ta hand om dig, fortsätt vila och lycka till om vi inte hörs innan det är dags för er!!



KRAM

2011-02-10 @ 23:03:36
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0