Fjärilar i magen



Igår fick jag nog den underbaraste känslan. En massa fjärilar i magen flög omkring och gjorde mig glad. Nu börjar det verkligen närma sig födsel av vårt lilla underverk! Det skruvar och har sig i magen och det känns som Lillen sjunker längre ner för var dag som går. På torsdag är det dags för BM-besök igen och mätning, blir spännande och se hur läget är då.

Jag gör nu de allra sista dagarna på jobbet. Så nu har jag fullt schå med att avsluta alla lektioner och lämna över jobbet till de andra. Lite sluta-jobba-ångest har jag, det känns tråkigt att lämna alla goa elever och kollegor mitt i terminen, men de har förberett mig på att jag snart kommer glömma den känslan! Vilket jag också tror! Men eftersom tiden verkar gå fort så är jag nog snart tillbaka på jobbet :) Men först blir det en lång härlig tid med min älskling och vårt underverk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag trodde det skulle lugna ner sig i magen när det var så här nära BF men hos mig är det tvärtom. Särskilt på kvällen är h*n väldigt aktiv och buffar sig runt!

Jag gjorde sista arbetsdagen igår och det var en speciell känsla. Men jag har nog inte riktigt förstått hur länge jag kommer vara "ledig"



Ha det gott!

2011-02-01 @ 20:04:37
URL: http://karlstadtos.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Åh, så mysigt, nu är det verkligen nära för er! Ska bli så spännande att få se er skatt. Kram

2011-02-02 @ 07:46:37
URL: http://corneliashus.blogg.se/
Postat av: Fia

snart så! :) jobbångesten försvinner ;) sen är det bara till och njuta! :)

2011-02-02 @ 21:57:33
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0