Lördagmorgon




Så var 5 dagar av mina 8 dagarssemester gjorda! Veckan har varit lång och konstig. Det känns som jag ska börja jobba på måndag igen men har insett att jag har sisådär 50v kvar...känns helt OK! Idag är det även 3:e dagen efter BF vilket inte alls är lång tid men nu börjar det tära på mitt tålamod. Att vara gravid är jätte mysigt men efter 9 månader så börjar det bli lite segt, längtan blir bara större och större...vi är ju nyfikna på vem det är?! Men jag får tänka på det som en kollega sa till mig "Tänk att när du ska gå ut så klär du på dig och är ute efter några sek, snart tar det lite längre tid att bara gå ut" ;) Det gäller att se det positiva i det hela!

Idag får det bli en sväng ut på "fjället" och lapa lite solenergi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0