Måndag - check



Denna måndag börjar gå mot sitt slut. Daniels gissning om att Lillens ankomst skulle bli idag har nu lagts åt sidan då det bara återstår 6 timmar av detta dygn :) Min gissning försvann redan i lördags! Idag har jag iaf hunnit med lite små ärenden, en snabb promenad med djuren och lite kollegaträffar på F&S. Jag fick rådet, igen, vila idag av en BM, det kunde tydligen sätta fart på det hela. Dessvärre är detta ordet lite otydligt i min ordbok men jag ska se till att det blir mer tydligare!

Annars har jag hunnit med att göra ett riktigt fynd idag, ett par Converse-skor för under 500-lappen är beställda! Jo man tackar.


(Källa: Ellos.se)


Kommentarer
Postat av: Fia

Nu är det ruskigt nära! :) iii! Kommer ihåg tiden innan Wilja kom.. Jag tippar på att bebis kommer inom en vecka, tror att det blir på torsdag faktiskt.

Ladda med vila, det behöver du, även om du kommer vara full med hormoner efter som kanske kanske gör dig super pigg.. Men vilan behövs!

Goa kramar och lycka till!

2011-02-08 @ 11:20:48
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0