MVC



Ett spontanbesök hos BM har nu gjorts för att kolla Lillens och mina värden. Bm hade lite svårt att känna Lillens huvud men efter ett tag kunde hon konstatera att det ligger väldigt långt bak och ner nu...och vad det nu ska innebära det får vi se! Hjärtat tickar på i sin "normala" takt hos Lillen iaf. Rekommendationen till mig var iaf, VILA, då mitt blodtryck var lite högre än vanligt. Typiskt...jag som tyckte mig hade hittat en fin form nu :) Men å andra sidan har jag mer vila än aktiviteter, en förmiddags-lur passar mig utmärkt!

För övrigt är jag grymt sugen på att åka ut och kika på Rally men känns lite väl riskabelt nu i dessa tider.. Vi får åka nästa år istället! Jag fick mig lite Rally-känsla påväg till MVC och hem iaf, då vägen är av sämsta lag. Det skakar fortfarande i huvudet på mig!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

va spännande att de snart är dags ! lycka till :)

2011-02-11 @ 21:08:52
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0