Promenad, vila och trappor



Än så länge går det här med att vara hemma bra! Speciellt idag, då solen har varit framme hela dagen. Jag passade även på idag att ta en frisk promenad med djuren. Annars har jag anammat detta med vila, vila med sällskap iaf :) Och för att verkligen vara på den säkra sidan har jag provat några trappor också! Lillen håller sig ganska lugn i magen och buffar inte på nedåt heller. Sen det här med att känna sammandragningar eller förvärkar, vilket för mig är otydligt vad som är vad, är inget som skapar obehag än. Den fortsatta molande mensvärk som kommer på kvällen eller på morgonen är det enda jag märker av. Nu sk ajag återgå till att hålla tv:n sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0