Torsdag 17,00

Då har jag kickat igång min sista jobb-torsdag på länge! Vi har hunnit med nu på morgonen ett BM-besök och Lillen kämpar på i magen och verkar må rätt gott, Lillen har nu sjunkit längre ner och nu verkligen fixerat sig. En ny tid om 2v är bokad men en liten gnutta hopp om att vi slipper det har jag...

Nu strax ska jag bege mig av för att avverka min denna gråa torsdag. Idag vankas det längdskidor för eleverna, mindre kul med tanke på det fina vädret! Men som en sann lärare säger, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)



Projekt som pågår här hemma just nu är att färdigställa denna tavla, som sedan ska levereras till mamma o pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0