Två bröst och en mage



Efter ett gott samtal med min kära vän Nina kom jag fram till att min överkropp har förändras i två olika stadier.. :) De första veckorna eller snarare månader hade jag en överkropp som löd, "två bröst och en mage". Lite närmare slutet nu förvandlades mer min min överkropp till "tre bröst, varav det i mitten var störst". Allt eftersom Lillen växte på växte även min mage uppåt, precis så som den ska göra. MEN nu är jag tillbaka på ruta ett igen och har återfått formen "två bröst och en mage" då Lillen sjunker längre och längre ned. Det är skönt att känna att lungorna får mer plats och att allt inte trycks ihop. Enligt BM imorse låg Lillen nu ännu längre ner och ännu mer bakåt. Och det känns nästan varje dag att Lillen skruvar och buffar sig nedåt. Lillen är nu varmt välkommen att förgylla vår vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0