3 till 7v och ruckbar

Imorse hade vi BM-tid och som vanligt kontroll av hjärtat på Lillen. Hjärtat tickade på, dock i lugnare tack än vad det har gjort men inget ovanligt enligt BM. BM kollade även positionen av Lillen och konstaterade att Lillen är ruckbar men ej fixerad och har börjat sakta sjunka nedåt, så stadiet rörlig har vi nu lämnat. Nu väntar vi bara på att Lillen ska fixera sig, men som egentligen inte är ett måste. BM gav oss även "domen" att det nu är allt mellan 3 till 7 veckor kvar tills Lillen kommer, vilket gav ett pirr i magen!

Jag har även lämnat in min ledighetsansökan idag vilket kändes lite konstigt samtidigt som det kändes roligt och skönt. För att inte ta allt för snabba beslut såhär i förväg ansökte jag om ledighet bara fram till sista aug, men med stor sannolikhet att jag fortsätter ledigheten under hösten :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0