Bebismage vs tjockismage

Idag på jobbet fick en i personalkåren nys om min mage. Är det en bebis där inne?! Ja, hon ska ju ha om 2v typ, svarade en annan! Detta gjorde mig lite full i skratt då jag tycker att jag har en ganska uppenbar gravidmage och inte en tjockismage. (Kommentaren kanske inte heller var menad så som den kom ut men det lät väldigt roligt.) Visserligen ses inte vi varje dag men vi har iaf mötts i korridoren x-antal gånger... och även stått bredvid varandra och bytt några ord med varandra vid några tillfällen. Men å andra sidan kanske inte alla spanar på ens mage :) den må vara "liten" men inte så liten att man missar den!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha! Det är helt uppenbart en bebismage:) Förvirrad kollega? Kanske en man?

Kram

2011-01-26 @ 09:31:59
URL: http://corneliashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0