Fixerad

Idag var det BM-besök igen och även denna gång fick jag och Lillen helt klart godkänd :) Lillen växer som den ska och även jag!  Hjärtat tickar på i sin takt och nu är faktiskt Lillen fixerad. Så nu sitter den där den sitter, vilket nästan känns av då det rör sig betydligt mycket mindre + att det har känt som om någon har skruvat Lillen längre ner de senaste dagarna. Men annars mår vi bra, alla tre! Jag hänger i på jobbet än och har nu bara 10 dagar kvar tills det blir vila inför dagen D.



Jag och Daniel längtar nu otroligt mycket efter att få hålla vår älskade.



När det gäller bostad blir vi kvar här i vår lägenhet en stund till, budgivningen på huset blev på tok för dyr så vi hoppade av. Det är trist men å andra sidan Mister man en står det tusen åter.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0