Försäkringskassan vs köpbarnvagn

Att få tag på försäkringskassan är inte lätt, men ett måste i dessa dagar när man väntar Lillen. Försökte förra veckan men fick inte ens hamna i telefonkö. Idag lyfte jag luren och slog numret, som låg kvar i mobilen, och möts av en röst att det är driftfel och jag ska försöka senare... sekunderna efter knappar jag in nwt.se och ser första rubriken Kaos på Försäkringskassan efter systemhaveri. Blev lite full i skratt då jag lika gärna kunde ha läst på nwt att det inte gick att ringa i stället för att leta genom samtalslistan efter tlf-nr och sen ringa. Jaja, bara de har löst problemet tills februari :)



Jag fick iaf ett positivt besked idag.. Imorgon står vår vagn redo att hämtas! Blev super glad, dock gör det inte längtan lättare men snart så är längtan över :)



Vid pennan / T

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0