Härliga lördag

 

Ännu mer kläder till Lillen ;)

Härliga lördag!! Det är helt underbart att vara ledig på helgerna och kunna göra precis vad man vill, imorse bjöds det på amerikanska pannkakor, smoothie och hembakat bröd. Jag har även hunnit med att spendera både tid och pengar på stan. Det börjar närma sig födelsedag för herrn i huset så jag var ner och fixade dem :) Eftersom hans födelsedag bara är 5 dagar efter BF finns det även en risk för att han får en väldigt underbar speciell present! Vi hoppas dock på att Lillen ska få en egen dag... :) 

Nu ska jag snart vandra, mer eller mindre gunga, iväg på en promenad för att möta upp herrn! Sen blir det soffhäng med film!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen heej det är ju du :) :)

Jag kikade in på din blogg för någon månad sedan, kommer tyvärr inte ihåg hur jag hittade dit. Och nu så gick jag igenom min långa blogglista och kom hit igen och nu känner jag ju igen dig! Vad roligt att se att du oxå har en blogg!

Du är välkommen in till min oxå :) Hoppas allt är bra och att du/ni har haft en skön helg?!



Vi höres!

2011-01-24 @ 07:51:45
URL: http://karlstadtos.blogspot.com
Postat av: Fia

det går undan! synd med huset, men som du skrev, det kommer fler! bättre lycka nästa gång ;) snäll din sambo är, blommor är inte helt fel att komma hem till ;)

hoppas ni snart får mysa mer er lille prins!

kramar!

2011-01-24 @ 16:48:44
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0