Hicka mellan benen...


(Källa: vardguiden.se)



Vi har nu gått in i v.38 och Lillen tar allt mer plats i magen. Det känns som den ska komma ut genom naveln vissa gånger. Den sträcker och flyttar på sig allt mer och den ligger definitivt inte som på bilden, oh nej, här är det ett ben åt ena hållet och ett ben åt andra. Förutom ben, rumpa och armar hit och dit har vi en hickande bebis och eftersom Lillen nu är fixerad och sjunker längre ner innebär detta också hicka mellan benen, som vår BM uttryckte de :)

Statusen på mig är nu den samma som det var i början av graviditeten, väldigt trött vilket innebär att jag tar kväll ganska tidigt. Jag hänger fortfarande i på jobbet och har nu startat nedräkningen, bara 9 arbetsdagar kvar! Det är tur att jag har ett gäng på jobbet som ger mig energi och lust till att jobba in i det sista! Annars går jag mest och väntar på att få lite mer sammandragningar, än så länge är de väldigt korta och kommer inte jätte ofta vilket iof är skönt men man vill ju samtidigt ha lite tecken på att det börjar dra ihop sig. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0