Problem med att vara höggravid...

Idag när jag slutade jobbet fick jag till min förvåning en jobbig uppgift! Alla rutor på bilen var täckta av is, mycket hård is! Tur i oturen hade jag vår lilla bil men att jag dessutom är höggravid gjorde inte saken bättre, då min mage konstant var i vägen. Jag fick iaf bort det nödvändigaste och kunde börja köra hemåt. Dock upptäcker jag på motorvägen att ena backspegeln är vänd utåt... först tänkte jag att det var någon som kört på den men kom på tillslut att det var ju min mage som hade fixat till det när jag skrapade rutan! :)



Nu tänker jag och Lillen, som killar mig i magen, ta helgen och mysa med vår favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0