En bulle i ugnen :)

En underbar helg börjar gå mot sitt slut och konstigt nog längtar jag till att det ska bli måndag så ännu en vecka kan gå! Igår, i brist på annat, tog vi oss en tripp till Mariebergs Köpcentrum i Örebro och shoppade lite. Idag hänger jag vid spisen och bakar, ironiskt nog, bullar ;) medan Daniel får lite barndos genom att jobba på Disney On Ice.

 

I fredags gick vi in i v. 37 vilket innebär att Lillen är redo för att komma ut om det vore så! Men jag tror vi håller i ett tag till! Det är väldigt stillsamt i magen just nu då Lillen inte har lust att göra mycket väsen av sig förutom att byta sida och ställning. I och med att Lillen är ganska tung nu är det svårt och dumt att sova på rygg, så just nu får vi bädda upp en mindre mur av kuddar så jag inte kan sova på rygg!  Men återigen, det kommer ju något gott utav de...


v.37


Kommentarer
Postat av: Nina

Inte långt kvar nu:) Ett tips som ja gjorde när ja var tvungen att sova på sidan. Ja la några kuddar under magen så den kom lite högre upp, var jätte bekvämt. Låg så när ja vilade o sov på natten:) Kram

2011-01-16 @ 17:45:29
Postat av: Madde O

Jag kommer på fika!! :)

2011-01-17 @ 09:03:41
URL: http://www.olssonandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0