Shopping och mage

Att råda bot på sitt shoppingproblem är att vara gravid! Det är förvisso inte långt kvar tills magen försvinner men samtidigt vet jag inte hur min  kropp blir efteråt.. förhoppninsgvis som den var innan :) Med alla vår/sommar-kataloger som ramlar ner i brevlådan blir jag såå sugen på att beställa lite kläder! Passar de inte har jag iaf ett mål, att få dem att passa!



När det bara gäller magen så är allt som vanligt, Lillen hickar på och varje gång det är hicka tycker jag synd om lillen, det rycker till i hela magen. Igår var vi på visning av förlossningsavd och fick lite info om hur det går till, vilket gjorde att jag satt och tänkte shit, snart är vi där! Det känns så overkligt men ändå så verkligt och nära. Lillen gör sig allt mer påmind genom att bli tyngre, men ändå härligt, vilket gör att mina fogar inte riktigt hänger med. Fogarna gör nu ont på riktigt men med försiktighet så går det mesta att göra!


v. 36


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack snälla för svaret!

2011-01-12 @ 19:26:03
URL: http://corneliashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0