Anti rosa - Gilla rosa

Mitt hela anti-rosa koncept håller på att falla sönder! Ju mer rosa, och då mer av gammeldags- eller ljusrosa ibland lite lila, saker jag ser ju mer gillar jag de! Jag har en väldigt lång tid nu vart anti rosa på saker och ting och framför allt när det kommer till Irma och hennes rum. Visserligen är jag inte helt emot rosa till henne utan kan köpa lite rosa saker och kläder men kör nog annars så neutralt det går. Jag kommer förvisso inte tapetsera hela hennes rum i rosa, eller blått, till sin högst kan hon få en liten fondvägg med lite rosa på.

MEN som sagt så börjar jag släppa allt mer på anti-rosa och börjar gilla färgen... den kanske inte är så dum som jag tänkt mig. Och NEJ jag köper inte rosa bara för att det kan anses vara tjejigt, jag gillar färgen! :) Och med det sagt har jag spanat in lite kökstillbehör i just färgen ROSA!






(Bilder: www.zbh.se)


Kommentarer
Postat av: Linda

Min favoritfärg är rosa men när jag fick Emilia så försöker jag att inte bara köpa rosa kläder och inreda hennes rum med äkta prinsessaker. Så jag förstår precis vad du syftar på.. Sen om hennes favvofärg oxå blir rosa då är det en annan sak.



Kram på er!

2011-06-23 @ 10:32:18
URL: http://karlstadtos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback