Vit ängel

Efter mycket skoj och bus och självklart mycket nytt att utforska idag ute i stugan har jag äntligen fått min ängel till att sova! Dagen har nämligen inte genererat i så mycket vila som den borde egentligen men men, kul har hon haft det iaf. Förutom att ha lekt i babygymmet inhängnat i resesängen, perfekt, har det badats i badtunnan som inte var speciellt uppsakattat... Godingen har även plockat, (dragit av) och luktat (kanske mer försökt smaka) på blommor idag. Min ängel!

 

  


Jag har lyckats skapa mig ränder, snyggt!, och Daniel har tagit sig en vandringstur på ön, även han skaffade sig en rand, i nacken :) 

Och det är inte bara vi som har njutit av dagen, Daisy passade på att ta en och annan sim- och badtur. Jag skulle gärna gjort detsamma men tyckte inte det passade idag ;) Baloo han njöt i skuggan i svalkan inne!


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Vilken goding hon är! :-) Hihi, allt detta busande de har för sig nu... så mycket de upptäcker och vill testa - ja, gärna stoppa i munnen ;-)



Liv mår bra i stort sett! :-) Men som du säger - just värmen kan nog påverka henne lite. Hon blir lite smågrinig ibland och jag upplever att det är pga värmen. Det blir mycket fixa med skugga och så, men det är nog lite jobbigt för dem när det är så varmt ändå förstår jag. Men som du säger, tur att de inte kryper! ;-) Det blir lagom te höst lr ngt det, när det är skönare för dem ute och slipper hålla sig borta från solen.



Hur mår Irma annars? Vad hittar ni på annars i sommar?



Javisst njuter man extra nu! Har inte kollat vädret men hoppas det håller i sig!!



KRAM på dig :-) Liv hälsar extra till Irma!

2011-06-29 @ 22:13:55
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Vilken liten sötnos !!



Mitt problem är nog egentligen inte att försöka påskynda saker utan att jag vill stoppa dem. Jag är livrädd för förändringar av alla de slag. Jag jagar trygghet och perfektion - jagar tid och önskar att jag orkade så mycket mer än jag gör.

Jag vill vara en "bullmamma" samtidigt som jag försöker återskapa kroppen jag hade innan jag blev gravid... Snacka om att försöka nå det ouppnåeliga i allt ;)

Kram

2011-06-30 @ 19:53:22
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0