Blått


sovstund


fikastund för mig

Tema-blått är det som gäller här hemma denna eftermiddag, det är tur att man har många ombyten till lillan då det är både det ena och det andra som fastnar på kläderna! Att tvätta är numera min specialitet. Vi har precis myst i soffan till O.C och nu ska jag sätta igång med lite husgöra medan skruttan sover vidare i soffan!



Tidigare idag har jag och skruttan tillsammans med Anna hunnit med en runda på stan och Ikea där inte bara saker fick följa med hem utan även en lunch för bara 16kr slank ner! En mycket trevlig fm med andra ord. Att parkera på Ikea är nu ganska lätt, vi är tacksamma för att det finns familjeparkering, vilket underlättar när man ska i och ur med barn och barnvagn. Men tydligen fungerar även den parkeringen för de som bara är lata och inte alls är i behov av en sån parkering! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0