Rutiner och fotbojor



Chips, choklad, pizza och cola får avsluta denna vecka! Det känns gött för kroppen att få i sig allt detta, framför allt när allt slinker ner på samma kväll såhär ;) Jag har alltså en riktig fet-söndag. Med fet-söndag kommer också "nyttighetsveckan" som innebär att jag ska försöka få till mer rutiner gällande mattider och matalternativ. Nu när vi har varit hemma båda två i hela 3 veckor med vår skrutta har det inte existerat några bra mattider och matalternativ, bland annat har vi startat dagarna vid kl.10-11 men imorgon får vi börja dagen tidigare.



Efter en förlossning får man inte börja träna direkt, vilket är lite trist, men fullt förståeligt. Men för att inte halka efter allt för mycket har jag plockat fram mina "fotbojor", så numera när jag är ute och går lägger jag på mig 3kilo, som åker av lika fort som de åker på! Tur är!! Så som sagt, imrogon börjar "nyttighetsveckan" med rutiner och fotbojor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0