Missar



Jag erkänner att innan jag själv blev förälder så tyckte jag att man även som småbarnsförälder borde kunna komma i tid till div saker. Igår slog det tillbaka på mig! Jag fick det bevisat att det inte är lätt alla gånger och inte bara en gång utan 3 gånger på mindre än en timme! Vi missade nämligen bbussen 3 gånger!! Första gången var ren miss, vi hann inte då jag var sent ute, andra gången var det blöjbyte och tredje gången var det mat! Efter tredje gången gav jag upp och stannade hemma istället och tog en promenad :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ;)

2011-03-22 @ 21:26:02
URL: http://olssonandersson.blogspot.com
Postat av: Fia

Ja det är inte lätt när de små styr och ställer med en ;) Tur att det var himla fint väder, promenaden lär ha kompenserat bussmissandet ;)

2011-03-23 @ 10:54:38
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Nina

Gu så söt man kan vara :) Stolt mamma o pappa kan ja tänka mig:) Kram

2011-03-23 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0