Mor och dotter



Idag har vi spenderat vår tid ute i stugan. Visserligen vart det inte mycket utevistelse för vår del då det blåste rejält men vi fick lite miljöombyte iaf. Medan Daniel var ute med min pappa och fiskade passade jag och skruttan på att mysa, även skruttans mormor fick mysa med henne. Och eftersom både jag och skruttan var på strålande humör passade vi på att få till några bilder som visar våra bästa sidor!

Skruttan har i stort sett sovit hela dagen då hon i natt tyckte det var passande att vara vaken en stund. Skönt var att det inte varade för länge + att det var Daniel som fick ta den stora biten, jag matade och somnade sedan om :)

Våra bästa sidor





Mormor mys


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Vilken sötis!!



Sv: Skönt att det rullar på bra hos er! Det låter bra att ni inte stressar med namn ändå utan väljer det när det känns rätt :-) Ni kommer snart känna att "hon är ju en..." och då är det rätt :-)



Här rullar det också på bra :-) Vi får sova under nätterna med några amningar och sen somnar hon om relativt snabbt (peppar peppar här med) och dagarna flyter på bra... Tar en dag i taget men hoppas det håller i sig ;-)



Tack för tipset om reklammusiken!! Grym sida. Dock fann jag inte den just men den kommer nog upp där inom kort... för jag tror reklamen är ganska ny.



Ha det gott nu!! KRAM!

2011-03-06 @ 15:33:34
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: helena johansson

gud vad söt hon är!!!och fina bilder.kram på er!

2011-03-06 @ 17:30:03
Postat av: Fia

Å va fina ni är! :)

Jag tycker allt att hon är lite lik sin mormor.. :)

Så söt så! :)

2011-03-06 @ 22:46:48
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0