Träning



Det börjar dra ihop sig för efterkontroll och jag längtar något enormt efter att få sätta min fot på gymmet för att lyfta skrot eller uppe i skogen för en löprunda. Jag hoppas att jag får klartecken att börja träna! Saknaden blev inte mindre för att anmälan till stadsloppet damp ner i brevlådan igår. Förra året vart det inget stadlopp då jag vart sjuk och med 90% säkerhet berodde säkert detta på grund av att Irma hade flyttat in i min mage! Helt otroligt! :) Jag och Irma står vid sidan av i år och hejar fram pappa! Men jag hinner nu ladda om inför nästa års stadslopp (på inlines) och då ska jag banne mig in på dryga 25min och självklart klå Daniel!!

Kommentarer
Postat av: Fia

shit, 25min? hur långt är stadsloppet? trodde det var 1 mil?

I år ska jag springa vårruset och sen stadsloppet.. hehe, får se hur det går, första gången på båda.. en utmaning, men någon gång måste va den första..!



Förstår att du hade lite annat för dig i helgen ;) Blir säkert fler tåg! :)

Kram!

2011-03-31 @ 12:24:46
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Madde

JA, men tänk dig känslan av mjölksyra som nästan sprutar ut ur öronen!!! Underbara tanke! Jag längtar också sååå mycket efter träningen! Men snart, då jäklar är det bara att tuta & köra på gymmet & i joggingskorna i spåret :D

2011-03-31 @ 20:12:36
URL: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0