Mitt barn

Mitt barn, min dotter, min älskade skrutta växer på! Hon är nu 2,5 månad och det går i ryslig takt framåt. Hon har börjat insett att sitta upp och att vända sig från mage till rygg är roligt. igår var vi ner till BVC för att kolla vikt och längd, hela 59cm och strax över 5kg. Att Irma växer på innebär också att vissa kläder krymper, så som hennes pyjamas, vissa av dem som var för långa för några veckor sen är nu för korta. Men vad gör det, nu när det börjar bli varmt passar de utmärkt ;)




Kommentarer
Postat av: mia

det går undan :) syntes att hon vuxit när vi sågs. roligt att det passade just då. Kramar

2011-05-04 @ 17:28:36
Postat av: Fia

Hehe, ja dom växer fort dom små liven! Tur att det finns mycket fint för oss mammor att shoppa till småttingarna.. ;)

2011-05-05 @ 12:03:43
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0