Matkrig

Go kväll på er där ute!

Ännu en dag med renovering och lite lek börjat gå mot sitt slut. Jag sitter i soffan och latar mig, Irma sover gott i sängen och Danne viker tvätt :) Jag och Irma har vart en kort stund i huset under dagen och fixat med nytt golv. När vi kom hem var det dags för lite mellanmål.

I godan ro sitter jag och Irmisen där vid bordet och käkar tillsammans, Irma får små bitar smörgås och lite äppelmos och pillar med de små mackbitarna själv. Hon gillar att äta själv och då är små bitar perfekta, men så till det som kunde senare liknas vid ett mindre matkrig, av en ren slump tittar jag ner på golvet och upptäcker ett gäng småbitar smörgås... Irma sitter alltså och missar munnen men hon ser ut att få in dem då hon glatt "tuggar" på :) Det är inte lätt att vara liten och lära sig nya saker. Hon fick iaf in mer än vad hon tappade! Goding!




Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, heja Irma! Det är bara början Tess. Kom igen om ett par år, då kan vi prata om matkrig! ;)



2011-11-02 @ 21:28:34
URL: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0