Mys fredag

 

Idag har vi en riktig fredag här hemma! Daniel sitter i soffan och grejar med sin mobil och jag sitter här framför datorn precis som det ska, nej skämt å sido :) (visserligen gör vi det men!) vi har käkat en härlig middag tillsammans med vårt charmtroll och det råder nu bara mys. Skruttan har tagit natten efter att ha busat idag och tränat på att lalala-med handen framför munnen! Något mer stök och bök har vi inte gjort i huset idag, mer än att jag hämtade lite skräp imorse som resulterade i hela bilen full med gips och damm! Men även den är städad nu!

Så nu tar jag en efterlängtad myskväll med mannen och laddar för en jobbhelg!


För att det inte ska bli en total onyttighet här hemma balanserar Daniel upp mitt cola-drickande med mjölk! Gött :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Mys!Här äts det krokar till fredagsmyset;) När får ni flytta in??Härligt med hus!Lycka till!!!Kjam

2011-10-22 @ 10:24:18
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0