Bara Therese

För några timmar ikväll har jag bara vart Therese och inte mamma-therese. Jag är tillbaka på mitt extra jobb och gör nu min första jobbhelg för denna termin. Det känns bra och kul! Här på jobbet har du nu under senare timmen vart väldigt lugnt så jag passade på att göra mitt egna träningsprogram som jag har använding för hemma! Ett träningsprogram som består av balansboll och en kettlebell, som inte är inhandlad än, men snart!

DinTräning är platsen som hjälper dig att göra ditt eget program. En bra gratis sida som berättar och visar vad övningen gör! Hoppas du hittar något som passar! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

det är inte så bara det ;)

2011-09-11 @ 19:46:15
URL: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0