Cirkelfys

Det var svettigt, det var tufft, det var roligt och man känner att hela kroppen är tränad! Det är en underbar känsla efteråt! Jag kommer nog få äta upp det imorgon, MEN träningsvärk är ingen farlig värk säger de som vet ;) Jag var ikväll iväg och körde cirkelfys på F&S. Ett pass jag kan rekomendera till er som har tränat och är vana vid att köra med vikter. Självklart kan man och ska gå dit och prova, man kör alltid efter sin egen förmåga!

3 rundor om ca 9 stationer på 30min med en rund-vila på 1min och varje station körs på 45sek. Jag fann direkt tre stations favoriter, benböj på Boso-boll, upphopp på stepbräda samt kettlebells! Ett helt klart godkänt pass!

Något som jag har fastnat för är kettlebells, så en sådan liten tygnd blir inhandlad här inom kort!


Källa: www.teamsportia.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0