Ett numera ostädat vardagsrum med kök

Det är i lugnets stund som jag nu passar på att göra ett inlägg, Irma sover lunch men ska strax få komma upp och busa vidare. Imorse begav vi oss ner till gymmet för att träna lite bröst och axlar, eller ja, jag och Linda. Irma passade på att somna och sov medan vi tränade, det är lyx att kunna träna och ha med sitt barn tycker jag! Världens bästa Irma!

Här hemma har vi ett mindre ostädat vardagsrum, att plocka bort leksakerna varje dag känns onödigt eftersom de ändå kommer fram varje dag. Vi försöker dock hålla alla leksaker på ett och samma ställe, vilket just nu är på Irmas lekmatta mitt i vardagsrummet! Ett städat vardagsrum kan jag kräva om några år! Men en snygg liten låda eller korg till alla leksaker vore ju inte så dumt...jag är på span efter en kista så om du har någon till övers så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0