Fredagsmys med bad!

Go kväll!
Fredagsmyset är igång, vi kickade igång den redan efter jobbet vid 14 och åkte till Sundsta badhus och lekte med kusin Valle en stund. Både Irma och Valle busade, skvätte vatten och åkte lite motorbåt! Jag hann även med att simma hela 200m! Eftersom det inte blev någon lunchlöpning simmade jag lite extra idag, åh hej vad jobbigt. Simning är inte att underskatta! Nu snart ska vi dra igång fredagskäket, ikväll är det Dannes tur att stå för den hemliga rätten..men jag tror jag vet vad som kommer serveras ;)


                                                                   


De svarta strecken under ögonen är inte något till försök till att se ut som en pirat, de kom med på köpet när vi plaskade ;)

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0