Härliga måndag!

Härliga måndag är här, eller vad säger Ni!
Min måndag är sådär skön kort, gör en inte allt för lång dag på jobbet utan slutar redan vid 15 och hinner hem och umgås. Idag hade vi familjefest ute i trädgården med att slita upp stora tjocka rötter! Tur man har en man som är stark och kan hugga av dem, själv tyckte jag motorsågen skulle passa!

Ikväll var det premiär för terminens första cross-pass ute i Tyr med Friskis & Svettis, en total sträcka om ca 4,5km med blandad styrkeövning blev kvällens pass för mig och mannen. Äntligen är man igång igen med cross-passet. Jag bara älskar den är känslan som infinner sig efteråt, att känna sig slut i alla muskler, fast på ett bra sätt. Veckan kickas igång mycket bättre efter detta pass! Jag rekommenderar det varmt! Nu blir det att fylla på med energi och sen avnjuta en film i soffan. Det är vi värda!


Ton i ton, toppar med rosa fejja och rosa skor!

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0