I en trött värld!

Go kväll.

Ytterligare en kväll med plugg är här. Denna vecka har tid ägnats mycket åt plugg, anledningen är den som händer på lördag, tenta. En tråkigt nog omtenta/komplettering. Visserligen känner jag mig ganska lugn och förberedd inför omtentan så det känns skönt. Samtidigt känns det himla trist att behöva komplettera en uppgift när jag från början ahde chansen att visa min bästa sida! Tur är är jag inte själv med att plugga, Danne ägnar också kvällstid åt att plugga så det är tur att vi båda är på samma linje! :) Romantiska familjen!


En trött Irmis efter kvällshandling!

Här hemma har vi en fortfarande förkyld Irma men som verkar vara på bättringsväg. För att vara förkyld stoppar inte vår lilla skrutt från att vara glad och busig och röja runt! Förutom feber och snor kommer också mardrömmar, mardrömmar som gör henne ledsen och orolig. Vi får hoppas på att de inte dyker upp allt för tätt. 

Skön senkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0