I vår lilla vrå!


Har slagit mig ner på en pall med två stora tjocka kuddar i vår lilla vrå. Här längst in i klädkammaren har vi placerat vårt "arbetsrum". Det är nog första gången sen vi fick iordning detta som det används, vi har annars haft båda datorerna nere i vardagsrummet och stökat till. Men ikväll när det stundades hockey på tv och Danne skulle plugga han med gjorde jag slag i saken och flyttade upp! Himla mysigt ändå måste jag säga!

Min plan var att jag skulle hinna plugga lite Sv2 innan det är dags för natten, men känner mig sådär motiverad efter att ha jobbat + haft kvällsmöte till 20! Men bättre att göra en sida plugg än inget...eller?! :) Förutom en massa jobb idag hann jag och 2 kollegor med shopping på nyöppnade outleten Lager157. Blev positivt överraskad över sortimentet, då det fanns mycket smått och gott. Fyndade med mig en vit stickad tröja, 3 pack underkläder (för 60 riksdaler!!) , en t-shirt till mig och en tröja till Irmisen. Mycket nöjd över fynden så en och annan tur dit blir nog av framöver ;)



Nu får jag ta tag i pluggandet! Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0