Egen tid!

Go kväll
Sitter här framför datorn fast jag egentligen bara vill hänga i soffan och dricka te och käka ost o kex! Men lite jobb behövdes göra och även så lite blogginlägg, ibland händer det att bloggen blir vilande mitt i livet och även egen tid också. Så var det där djupare inlägget gjort också :)
 
Just nu är jag fast besluten vid att försöka springa minst 1 mil/vecka och jag ligger redan back...men säger som jag har sagt tusen gånger innan, imorn, imorn börjar jag! Imorgon är dock en väldigt bra dag att börja då det är cross-loppet på 5km.Förutom löpning har jag cokså lovat mig själv att läsa klart boken..hej busy life! Tur är har jag ett litet hjärta som gärna hjälper till så städningen går undan! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Teresia Edqvist

Haha, sikken söt städhjälp du har! Du kan få skicka hit henne så hon får städa lite här också!^^

Svar: :) Ja visst vettu, det är tur att hon hjälper och inte stökar till..annars är de ju bra på de när en annan plockar. Jag - plockar i hon- plocka ur :)
Therese Björkman

2012-08-28 @ 19:20:43
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0