Problemfritt!

Hej vänner! Har precis landat på en köksstol hemma. Underbart! Borta bra men hemma bäst, så är det! Dagarna på Getterönscamping har varit toppen. Igår kväll gick jag och Daniel på en kvällspromenad längs havet för att få vår underbara dotter till att somna! Och som vi älskar havet, både jag och Danne vill egentligen bo vid havet men lite svårt med Karlstadläget, vi får nöja oss med älven en bit ner ;) Att gå längs med havet är så lugnt och skönt och alla problem bara försvinner. Och några problem här på campingen har vi inte stött på. Jag och Linda shoppade också loss på Ullared, av alla mina 3 kassar var 90% leksaker till Irma :) Efter Ullared åkte vi hela familjen in till Varberg med en oavsiktlig smygtitt på manligt kallbad... Hur som helst så är det en mysig stad. Nu laddar vi om för middag hemma hos fam. Pettersson! Trevlig afton på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0