Uppfräschning

Go kväll
Hoppas ni haft en fin dag. Det har jag, hämtade hem skruttan tidigt från förskolan och åkte hem och busade och myste en sväng innan det var dags att sätta fart på benen. Joggingskorna stod klara utanför dörren så det var bara att ge sig ut...ett långt och fort mål väntar nästa sommar :) lite annan uppfräschning är nya naglar, eller nya å nya, nytt utseende iaf! Och så mycket fräschare man känner sig, bort med det fula och slitna och in med nya! Så min dag har vart toppen!

Nu, somna intill en närsjuk skrutta!


Kommentarer
Postat av: Teresia Edqvist

Tjusiga naglar! Gjorde du dem själv eller var du på salong??:)

Svar: :) Det var en släkting till mig som gjorde dem, så jag är lite försökskanin :)
Therese Björkman

2012-08-25 @ 08:47:45
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0