En händelserik dag

Idag har det varit mycket lek för Irma! I förmiddags medan jag och Danne grävde upp en del av trädgården fick Irma busa med dubbel-mormor/morfar.

Senare kom familjen Olsson/Andersson på besök och lekte. Men mellan lek och bus måste man va lite go också, Det visade Irma o Liam :) när de satt och gav varandra snabb pussar.

Och ännu senare ikväll var det bus med hela goa släkten då Det vankades 18-års firande! Där passade Irma på att busa med kusin i trappan, hälsa på fisken och leka med en Ipad! En händelserik dag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var synd! men vi får ta det en annan dag :)

Ja, vi har beställt nu.. iih.. känns som ett dyrt stort och lite läskigt projekt.. hehe

Lycka till med jobbstarten nu! Kramar

2012-01-07 @ 14:45:33
Postat av: AnnaMalin

Härligt med dagar fulla med lek! Då brukar de små sova gott sen ;-)



Ååå jag vet... blir också tårögd bara jag tänker på att de ska fylla ett. Våra älsklingar, som blivit så stora! Och så blir jag så nostalgisk när jag tänker på förlossning, första tiden... ja, allt som skedde för snart ett år sedan. Det är stort.



Hoppas ni får en fin dag! Kramar

2012-01-08 @ 11:11:12
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0