En ny vecka och 11 månader

Den dåliga uppdateringen av bloggen hänger i, vi har fortfarande inte fått något nät så därför är det lite segt just nu men häng gärna kvar för förhoppningsvis har vi nät inom kort. Ska försöka bli bättre på att uppdatera. :) När jag ändå är i "skylla-ifrån-mig-svängen" så skyller jag även på att jag är tillbaka på jobbet, så att sätta sig framför datorn är inte det första jag tänker på när jag kommer hem.

MEN nu till det roliga. Idag blir vår älskade skrutta 11 månader, om bara 1 månad fyller hon 1år!!! Kan inte bli annat än tårögd när jag tänker på de. Igår passade IRma på att busa lite med kusin vitamin Valle, bland annat blev det lite bus med en fotmassage-appart, en skum sak som hade röda prickar som åkte runt...

Idag har det vart en trött liten 11månaders skrutta här hemma. Nu på kvällen var det svårt att hålla upp kroppen, då är det tur att dte finns en snuttis och barbaflink att luta sig mot! :)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vad fin hon är skruttan. Tänk att tiden gått så fort. Ge henne en goskram från mig. Vi kommer snart och hälsar på

2012-01-24 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0