Första jobbdagen

Efter 11 underbara månader hemma med vår goding var det idag dags för min första dag på jobbet! Imorse när klockan ringde 6.30 kände jag en trötthet, för att få lite mys innan jag åkte hämtade jag in Irma till oss och låg bara och snosade. När det väl var dags att åka kom klumpen i magen, fy så här kommer det nu att vara framöver med att man inte träffar sitt barn på flera timmar! Det kändes lite bättre när jag tänkte på att hon faktiskt är hemma med Daniel och inte är på förskolan.

Att vara på jobbet gick trots allt bättre än förväntat, det var inte alls långsegt och jobbigt så detta ska nog gå bra! Jag har iaf 2 underbara godingar som välkomnar mig hem! Det blev genast soffmys och tänker nu fortsätta med att leka tror jag :) det gäller att ta vara på tiden nu inne lägdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0